Widgets

Ay bu aşamada her türlü biz acrecentemos bizim refah ve ekonomik refahı önlemek engelleri kaldırmak için idealdir.

Ay dünya ve onun sakinleri üzerine büyük bir etkisi vardır. O sadece gelgit ve bitkileri, aynı zamanda kendi hayatımızda bizim Birleşik zihin, kararlar ve şansımızı etkileyen davranıyor.

Biz kanal ve kaldıraç, yapıcı sağlık, para ve aşk, ya da sen seyir için almak için kullanılabilir bu doğal uydusu bizi, her biri kendi aşamaları, farklı enerjileri bu gönderir.

Ay ile çalışma anlamına gelir onun faz değişiklikleri, nasıl davranır her dönem ve ne yapmak en iyisi. Bunlar bakalım ritüeller çekmek para Crescent Moon ile.

Ay Magic hakkında daha fazla bilgi: Esbats: wiccan dolunay ritüeller

AY AŞAMALARI

Her ay ay görünümünü hareketini gezegenimizin ve uydu Dünya yüzeyinde öngörülen gölgede ürettiği değişiklikler nedeniyle değişiyor.

4 aşama vardır: tam ay, hilal, yeni ve büyüyen. Hangi şeyler artırmak, genişletin, nasıl kullanılacağını bilir eğer işletmeler, servet ve satın alma gücü büyümeye bir süre olduğundan bu yazıda üzerinde büyüyen aşama, biz ele alınacak.

Uygulama ay büyü bu astro girişleri yararlanmak ve ekonomik durumumuzu değiştirmek izin verecek.

AY KIZLIK AYİNİ

Şu anda, sadece bazı pagan dinleri, Wiccagibi Ay tanrıçası, sembol kadınsı, doğurganlık, annelik diğer öznitelikleri arasında mükemmel tapınılıyor devam edin.

Ay eski takvimler aşamaları göre giydi ve gebelik, bitkileri, vb siklus özenli kadın güçtür.

Ama medeniyet ilerleme ve yeni şirketlerin nesil ile ay ve tayfası küme yalnızca şairler ve hayalperestler. Ancak, nüfuzunu hakkımızda gerçek ve kimse kaçamaz.

Bu uydu ile güçlü bir bağlantı elde etmek istiyorsanız, bu ritüel ayın kızlık (çeyrek büyüyen) ve bitmiş bu evre sırasında hazır olun. (Bkz: kutusu, ay takvimi)

İhtiyacınız olacak:

  • Mumlar: beyaz, turuncu, gri, mor, yeşil ve kırmızı
  • Susam yağı
  • Altın glitter


Prosedür:
Hilal ay gece, açık havada varsa yeryüzünde bir yıldız beş puan çizmek veya bir odada iseniz bir tabak içinde yere yerleştirilir. Petrol glitter ile mix ve onları üslerine ipuçları doğru yağdan ile okşayarak mum yağlamak.

İlk hangi temsil edecek ve onun astral mum olacaktır beyaz mum ışığı. Yıldız ortasına yerleştirin. Sonra yukarıda belirtilen sırayla mum açın. Yıldız her noktasında onları yerleştirerek gidin ve her biri için aşağıdaki gibi karşılık gelen ifade diyor:

Turuncu mum (para çeker): "Bu benim için geliyor servet temsil eder. Ben edilir".

Gri mum (çeker ay etkisi): "Hilal Ay'a hoş geldiniz. Bu benim kötü şans nötralize etmek ve benim hayata refah çekmek."

Menekşe mum (transmutes negatifliği olumlu içine): "Ben bana geliyor servet teşekkür ederim. Ben onu almak için benim silah açık".

Yeşil mum (kötü şans uzakta): "Bu benim kötü şans ve balmumu benim koruyucum, ay tanrıçası Simli ışınları önce eritebilir".

Kırmızı mum (çeker ani değişiklik): "Bu değişiklik hız gerek astral enerji".

Sonunda, mum tamamen kullanılır ve akan suyun içinde kalır gönderme izni.


KUTLAMA YUNAN REFAH

Eski Yunanlılar waxing Moon, yoksulluğun ortadan kaldırılması için bir kutlama sırasında gerçekleştirilen ve refah çekmek. Bu ev bir sunak hazırlanmasında oluşuyordu ve üç sikke (en yüksek değer), bir kase tuz (maddi güç), yağ (araç) ile bir kase ve ince dal nane (veya nane) ile kaplı bir tepsi koymak.

Altın bir mum alınır, Oda büyüyen ay değiştirir gece ağırlık-bir iğne yardımı ile tamamen işareti ile kaplıdır ve şunları söyleyerek o zaman içinde belgili tanımlık tepsi, döner: "ilahi takdir verir bana refah. Waxing Moon bana benim eksiklikleri arınmış. Tüm evrenin istiyorum benim refah ve kendimi ona teşekkür için ona."


YENİ BİR EKONOMİK DERS BAŞLATMAK İÇİN


Birçok kez biz bir iş başlatmak, belirli iş veya iyi ücretli bir iş yapmak için girişimleri başarısız. Gelgit açmak gerekir, ama biz karar, kuvvetler eksikliği ya da nereye gideceğimi bilmiyorum.

O zaman, onları temizler aya endişelerimizi sunmak ve bize yol işaretlemek için zamanıdır. Bu aşama, beyaz donning girene kadar bekle, açık bir yere gidin ve aşağıdaki ritüel gerçekleştirin:

Mumluk beyaz mum ile ve hiç kullanılmamış bir bıçak sağ eli ile sol almak ver.

Git Kuzey ve de ki: "hangi ekonomik ve iş sorunlarım almak Kuzey yıldızı".

Güneye doğru ve söylüyorlar: "Bu benim güvensizliği ve şüpheler dağıtmak".

Batı ve söylemek doğru bıçak noktası: ' Bu beni daraltmak taşımak için engelleyen engelleri ".

Sonra Doğu ve de ki gelin: "Beyaz Tanrıça sorunlarımı yıkama ve bana onay vermek".

Son olarak, anahtar bıçak yeryüzünde, aya silah yükseltmek ve söylüyorlar: "böylece o-ecek değişmek benim gelecekteki ben sabır ve basiret koyacağız. Yeni bir başlangıç bugün sizin korumanıza, gece bakiresi başlar".

Burada üzerinde bu yazı biter ay magic: ritüeller çekmek para Crescent Moon ile. Bu sayfanın daha fazla beyaz sihir ve ritüel büyü için aşk, para büyüler ve sağlık ritüeller bulmak için devam edebilirsiniz.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder