Widgets

Hızlı ev satmak için büyü

Evlerin ruhları var ve evler ve nerede olduklarını arazi ile etkileşimine ruhlar dünyasında büyük deneyime sahip için medyum olmaya gerek yok. Evler ve arazi, aynı zamanda onların mülkiyet karşı çok korumacı tutum geliştirmek. Sorun şu ki o evi satmaya gelince, bu ruhlar ile çalışma isteyeceksiniz değil, yani potansiyel müşterilerin ev ruhları repels. Bugün bazı hızlı ve hızlı ev satmak için büyüler gerçekten etkili ve güçlü olan göreceksiniz. Bir ev satmak için bu basit ayin yapmış ve serbestçe ve sorunsuz ileri gidebilir bazı arkadaşlar yardım etmişti. Bu basit nasıl yazılır bir ev satmak için bir göz atalım.

Ayrıca okuyun: para için ritüel: para çekmek için bazı ritüeller

Bir ev satmak için büyü

Spell to sell a House fast
Bir şişe, cam iyi bir kapak ile iyi bir şişe almak ve kristaller, üstündeki küçük bir boşluk bırakarak ile doldurun. Kuvars kristali parçaları kullanabilirsiniz, ancak Ayrıca, umutsuz ve gerçekten hızlı, küçük bir aile içi ev satmak gerekiyorsa tuz çalışır.
Diğer insanlardan hiçbir farkın ise kim rahatsız, şişe alır ve eve doğru seyir konu, süre kapısının önünde koymak. Şişenin kapağını kaldırmak ve bu evi satmak için büyü hızlı telaffuz:

"Benim ruh çağırmak için buradayım,
Bu benim zaman, anılarım, benim gücüm.
Bana, teslim ev ve ben
Bize ücretsiz yapmak ve ileri hareket edebilmek için. "


Şimdi açık şişesiyle eve giren oldu ve anılar, enerjileri ve oldu her şeyi şişede girerek evde bırak. Acele etme, Bütün Odalar, tek enerji yeniden elde etmek ve yapmak o tek şişeden kristalleri girin.

Ne zaman evin her yerine terk (ve Bodrum, çatı, varsa, bağımlılıkları, arka bahçe) ve tüm enerji üzerinden çıktı şimdi evi, sıkıca şişe kapatın ve şimdi güvenli bir yere koymak hissediyorum.

O zaman sizin gibi hissediyorsan, onu korusun ve size iyi şanslar dilerim, belki de bir veda hediyesi vermek de bir onarım, boya herhangi bir bölümündeki bir kat verdi ya da sade bir şekilde okşadı duvar, sığınma evi sayesinde küçük bir ritüel yapmak tavsiye ederiz. Şimdi bu gerçekleşecek ve orada taşımak için doğru insanları bulmak zorundadır size söyleyebilirim. Senin evin sadece "bir şey" değil.

Bu her şekilde büyük bir fark yaratıyor.

Yeni ev varsa, şişe açın ve yeni evinde enerji tutmak yaklaşık iki saat açık bırakın. Şişe ve cam sonra atılır.

Burada hızlı bir ev satmak için büyüsona eriyor. Keşke size iyi şanslar ve ince hareket ileri. Daha fazlasını keşfetmek için bu Web sitesi büyüler ve bağları, para, jobe büyülerve çok daha fazlası çekmek için büyü seviyorum gezinmeye devam.

Ayrıca bkz:
Kategori: başarı büyü

Lütfen Paylaş Bu yazı yararlı bulduğunuz varsa arkadaşlar arasında veya facebook veya tweeter gönderebilirsiniz. Bereket!

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder