Widgets

Dostluk büyü - nasıl arkadaş edinmek için

Için büyü arkadaşlar bulun. Dostluk büyü aşk bir türüdür. Aynı şekilde ama bir cazibe üreten iki kişi arasında biraz daha düzgün çalışıyorlar. Dostluk büyü böylece sonunda bir dostluk gelişir onlar iki kişi arasındaki ilişki her türlü üzerinde yapılabilir.

Er ya da geç bir yadsınamaz ve eşit kesinlikle tüm canlılar bu gezegen için bir şey fark; Yalnızız. Kaç kişi her gün kaç gülümsüyor ve başkaları ile paylaşmak için sözcükler bkz: olursa olsun, yalnızlık bir şeyden özelliğidir.

How to make friendsBu yüzden biz arkadaş, ya da daha iyisi, biz are"arkadaş". Biz paylaşmak insanlar arıyoruz, biz bizim nitelikleri için tanıdık bulabilirsiniz. Bizim arkadaşlar bizim aynalar, ruhumuzun, bizim arzu, değerleri ve inançları yansımaları vardır. Bunlar önemlidir, bizi biz yapan ve onlar olmadan, hayat çok üzücü olurdu. Yalnızlık iyi bir arkadaştır, bu gerçekten de var ama nadiren iyi bir arkadaş arkadaşlık ile karşılaştırılabilir. Yok daha iyi sağlam bir dostluk bir duygu olarak vardır.

Bugün arkadaşlar, gerçek arkadaş çağırmak için bir büyü mevcut. Onları bizim yalnızlık hayata arayıp öylesine onlar bize şirket, bizi dinle, bize destek ve sevgi ve güvenlik gibi önemli bu hayatta her şeyden önce bize nereye kadar hızlı değişikliklerden yapmak bizim evde bir sandalye ile bunları sağlamak.

Nasıl dostluk büyü yapmak

Derler ki herkes ruhları farklı türleri vardır, çok az gerçekten kötü are hayır daha--dan ruhları kılavuzları veya bize hayatı boyunca rehberlik Muhafızlar. Benzer ruhlar veya hatta aynı koruyucu ruh iki kişiyi paylaştırdığınız zaman, onun şeytanlar bunu arkadaşlar, bu insanlar haline.
Büyüler ve büyülü gördüğümüz dostluk sözleri, ilişkileri ve böylece bir ömür boyu samimi arkadaş haline tehdit iki yapım bu ruhlar arasında olası dostluklar işlemek için beyaz büyü güçleri kullanın.

Bazı dostluk büyü

Birisi ile bir dostluk için büyü

Sessiz bir odada bir mum yakıp aleve konsantre ol.
Alev düz yapmak veya düz ve yüksek yapmak için zihinsel güç kullanmak için bekliyor. O zaman bu büyü dostluk telaffuz:

"Üç kez üç güç tarafından
Seni çağırmak! Seni çağırmak!
(Tam adı) benim iyi arkadaşım olun!
Bu mum yanan şimdi ben bu büyü adjure".

Mumları üfle. Duman gökyüzüne yükselir, büyü başladı anlamına gelir. Diğer dostluk büyü yapar bakalım.

Bir düşman arkadaş dönüştürmek için büyü


Bu büyü için gerekenler:
  • Düşman bir fotoğraf
  • Vanilyalı tütsü

Kimse resimde daha fazla olduğundan emin olun. Eğer bir resim elde edemez bir resim de yapabilirsiniz.
Işık tütsü. Senin düşmanın fotoğrafını çekin ve vanilyalı tütsü duman geçer. Bunu yaparken, aşağıdaki dostluk büyü üç kez ilan ediyorum:

"Düşman, düşman, yapmak sen benim arkadaşım.
Sen acıyı unutmak ve birlikte gülelim."

Mağfiret elde etmek ve bir dostluk almak için büyü

Bu hızlı bir dostluk almak için basit ama güçlü bir ayin gibi. Şeker ile ifade bir ev, bu tür bir büyü burada hakkında daha fazla bilgi: nasıl etkili bir sevgi çeşnilendirmesi yapmak
Kırgın veya kürek sopa (ya da bir parça tahta benzer) bir tarafındaki size kızgın olan kişinin adını yazın ve diğer tarafta adını yaz.
Sopa bir şişe içine yerleştirin, yarım kavanoz şeker ile doldurun. Ki:

"Biz bu şeker,
Ama el geri dönün.
Acı düşünceler beni unut,
Ve beni affet ve seni affediyorum."

Kavanoz dörtte hakkında doldurun ve söylemek için su ekleyin:

"Ben bizi Şimdi Bay, şekerli su tutan her şey uzak yıkama
Şimdi benim yol yaptı af diliyorum
Her şey bize ayrılmış yıkayın.
Ben aşkım ve benim onayımı size".

Kavanozu sıkıca kapatın ve bu duayı tekrar ise 9 kez, sallamak:

"Tatlı şeker işini yap ve (kişinin adını) affeder".

Kavanoz sallamak son cümle telaffuz ederken 9 kere a gün. Bir hafta sonra bağışlaması zaten dolu olacak.

Bir arkadaş korumak için dostluk büyü

Şimdi tehlikede olan bir arkadaşımı korumak için bazı dostluk büyü göreceksiniz. Aşağıdaki öğeler gerekir:

  • Beyaz Mum
  • bir rol
  • bir siyah kalem veya kalem
  • Saçının arkadaşın.
  • arkadaşın nesne.

Büyüyü dolunay sırasında yapmanız gerekir. Kağıt üzerinde bir daire çizin ve çemberin ortasında, bu sözler söyleyerek arkadaşın saç koyun:

"Hiçbir şey yanlış sizin için kötü kimse olabilir yaklaşım olacaktır, evren seninle olsun"

Bu söz sonlandırdığınızda mum ışığı. Sonra kağıdı Saçın iç yapısı bırakarak ikiye katlayın ve kağıdın her iki tarafına arkadaşınızın adını yazın. Yazılı bitirdikten sonra aşağıdaki kelimeleri söyle:

"Tüm iyi melekler vasilerinin tarafından zarar arkadaşım korumak, hiç kimse sen-ebilmek yapmak çok zarar (ki onun adı) Bugünden itibaren korunan"

Kağıdın altında mum yerleştirin ve tamamen tüketmek izin verin. Mum söndüğünde, kimse onu görmek ve dostumuz kişisel bir nesnenin yanındaki kağıt tasarrufu bir yerde ritüel kalıntılarını çekin

Şimdi senin büyü koruma bir arkadaş için hazır ve uzun bir süre için korunmuş olur. Arkadaşın hakkında ritüel, çünkü olmadan büyü-ebilmek değil iş yap Eğer söylemek için dört hafta beklemeyi unutmayın.


Ebedi dostluk büyü

Size ebedi dostluğunu tutmak için çok basit ve güçlü bir büyü gösterir. Gerçek bir büyü bu özelliklere sahip sunmak uygun görünüyordu bu yüzden iyi bir arkadaş, kaybedecek çok çirkin olduğunu.

Büyülü bir hediye yapmak için gidiyoruz bir dostluk sonsuza kadar tutmak istediğiniz kişiye.

Yani bir tabak kum ile doldurun ve içinde arkadaşınızın adını ilk tütsü sopa ile yazmak için başlatın. Sonra her boyuttaki bir mercan almak ve kum ile ve üç gün üç gece için yemek üstüne bırakın.

Bu üç gün sonra beş dakika mercan üzerinde konsantre ve yüksek sesle ve güçlü tekrar: "asla böylece öfke ya da ihanet için saf bu dostluk, ben bu tamamen asil mercan takdis."

Son olarak, mercan bol soğuk su ile yıkayın ve güneşte kurumaya bırakın. Şimdi, mercan, arkadaşına hediye olarak sunulmak üzere hazırdır. Daha etkili ulaşmak için Çarşamba günü hediye yapmayı deneyin.


Mağfiret elde etmek ve bir dostluk kurtarmak için büyü

Bu hızlı bir dostluk kurtarmak için basit ama güçlü bir ayin gibi. Şeker ile ifade bir evim.

Kırgın veya kürek sopa (ya da bir parça tahta benzer) bir tarafındaki size kızgın olan kişinin adını yazın ve diğer tarafta adını yaz.

Sopa bir şişe içine yerleştirin, küp şeker, yarım kadar doldurun diyor:

"Biz bu şeker,
Ama el geri dönün.
Acı düşünceler beni unut,
Ve ben sen beni affet"

Dörtte üçü hakkında doldurun ve söylemek için su ekleyin:

"Ben bizi Şimdi Bay, şekerli su tutan her şey uzak yıkama
Şimdi benim yol yaptı af diliyorum
"Her şey bizi ayırdı yıka.
Aşkım ve benim onayımı size".

Kavanozu sıkıca kapatın ve bu duayı tekrar ise 9 kez, sallamak:

"Tatlı şeker işini yap ve (kişinin adını) affeder".

Şişe sallamak son cümle telaffuz ederken 9 kere a gün. Bir hafta sonra arkadaşın seni affetmeyeceğim.

Burada dostluk büyüler ve nasıl arkadaş yapmaks. daha fazla ev ilaçları ve sizi ilgilendiren olabilir büyü bulmak için devam bu Web sitesinde gezinirken bu yazı bitirmek adl.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder