Widgets

Büyü yapmak için sihirli kelime

Sihirli kelime büyü yapmak için kolayca herhangi bir büyü ya da ritüel kullanılabilir. Bir şarkı ya da büyü tüm büyüler gerektirir, ancak gerçek ile kelimeleri telaffuz için niyet gerçekten güç ve enerji büyü için ekleyebilirsiniz. Büyülü bir terane özellikle ilişkili olmayan bir büyü yaptığını, isterseniz kendi kelimeleri her zaman ekleyebilirsiniz. Bu Web sitesinde ve etkili sevgi bağları, en sık kullandığınız hangi büyüler ve büyülü sözleri tarifleri yüzlerce keşfedeceksiniz. Bu makalede verimli bir şekilde kelime ve nasıl sihirli kelime ile büyü gücü hakkında konuşacağız.

Büyü yapmak için sihirli kelime

Magic words to make spellsKullandığınız sözcükler için ulaşmak için ne çalışıyorsunuz ve aynı zamanda kısa ve öz olması için başvuru yapmak gerekir. 10 dakika kişisel bir monolog çalışmaz. Bu gerçekten gerekli değildir, ancak çoğu büyü kafiyeli. Bu kafiyeli tercih ve büyü ile sihirli kelimeleri yazarken böylece onları hatırlamak daha kolay olduğu gibi ben o şiiri yapmayı deneyin. Nasılsınız büyü kelime ile görelim.

Aşk büyüsü için büyü


Bu aşk büyüsü yıldızdır ve kelimeleri bir yıldıza bakın rağmen aynı yapısını büyü hemen hemen her tür için kullanılabilir. Örneğin, kelime "Star" "mum" ya da "ateş" değiştirebilirsiniz ve böylece herhangi bir büyü bir mum şekilde ayarlanır.

"Yıldız parlak yanan aşk,
Böylece bana yardımcı olabilir size bu akşam çağırır.
Gerçek aşkım beni buraya getirdi
Bu arzunun yerine getirilmesi olduğunu."

Uyku için büyü

Bunlar sihirli gelen başka bir eski büyü yapmak için kelime büyü ve uyku veya hayalleri ile ilgili sihirli herhangi bir türü için kullanılabilir.

Bana "huzur
Bana huzur ver.
Kabuslarım silmek
Ve bırak rüya. "

Para için büyü

Öte yandan, günümüzde çok popüler olan para büyüler, yapmak için sihirli kelime vardır. Biz para ve refah çekmek için kullanabilirsiniz bu yararlı ve etkili büyü bakın:

"Bir para, bir para birimi.
Refah görünür ve büyümek.
Yalnızca bu para istemek
Mutlu yaşamak için güçlü olmak için. "

Sağlık için büyü

Çalışma ile herhangi bir büyü mum sağlık ile ya da sadece varsa kalmak istiyorum sağlıklı, büyü orada bazı kelimeler söyleyebilirim:

Bu vücudun sağlık getiriyor,
Aklın ve ruhun şarkı söylemeye iyileştiriyor.
Yeni gibi hissediyorum olsun,
Gücü ve refahı dolu.

Burada büyü yapmak için sihirli kelimeile ilgili bu madde sonucuna varılıyor. Ev yapımı yemek tarifleri yüzlerce seviyorum ve beyaz sihir yapmak öğrenmek keşfetmek için bu Web sitesini tarama devam ediyor.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder