Widgets

Her zamanki gibi hastalıkları tedavi etmek için büyü

Her zamanki gibi hastalıkları tedavi için büyü. Bugün genellikle sihirli Braucherei, uygulayıcıları olarak da bilinen şifacılar Pow-wow tarafından kullanılan bir büyü göreceksiniz. Antik büyü ve Avrupa yöntemleri, Hıristiyan dualar, sihirli kelime ve basit ritüelleri ile iç hastalıkları ve ortak sorunlarını tedavi etmek için çalışıyorlar. İncil Pow-wow en önemli kitap olarak kabul edilir ve onun İncil elinde olmadan herhangi bir şifacı çalışıyor.

Hastalığın tedavisi için büyü

Normalde başka bir kişiye, değil kendinizi iyileşmek için kullanılır. Sen-ecek lüzum iyileşmek bu büyü için aşağıdakileri:
Spells to cure usual diseases
  • En önemli madde, Tanrı ve kutsal üçlü güçlü bir inanç.
  • Uzun kırmızı iplik
  • Bir İncil
  • Mumlar

Bu kırmızı ile ölçer kendi ayak ucuna hastanın baş ucundan tel. Keser ve kafanı çevresini ölçmek ve bir düğüm yapın bu aynı iş parçacığı kullanır. Şimdi göğüs çevresi ölçmek ve başka bir düğüm orada olsun. Şimdi sol kolunun uzunluğu ölçmek ve başka bir düğüm olsun. Her düğüm, duasını üç defa tekrar bağlayarak ya Mezmurlar 30:2 üç kere tekrar edin. Bu son olarak iplik Burns.

Babamız
"Babamız,
Cennette olduğunu
Kutsal olmak senin adın;
Senin krallığın gelir;
senin iraden cennette olduğu gibi yeryüzünde bunu.
Bugün bize gündelik ekmeğimizi;
ve bizi borçlarımızı affet,
bizim suçlarımızı bağışla
ve bizi günahlardan,
Ama kötü olandan bizi kurtar."
Mezmurlar 30:2


"Oh Tanrım, Tanrım,
Ağladın, ve ben iyileşmiş.
Oh Tanrım, seni mi yetiştirdim ruhumu mezardan;
Bana hayat, kadar değil mezara kadar damla verdi.
Tanrı, siz onun Aziz şarkı,
Ve onun kutsal anısına kutlamak."

Burada büyü hastalıkları tedavi etmek içinbu madde sonucuna varılıyor. Last.fm'de daha fazla ritüeller ve sağlık için ev yapımı yemek tarifleri için bu siteyi gezinmeye devam.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder