Widgets

Etkili intikam büyü

Effective revenge spells
İntikam büyü kişi böyle büyücülük arkasında ve o olmadan kim bilir birinin intikam almak yardımcı olacaktır size keşfetmek. Temel olarak, onlar kötü büyü ama kim intikam almak isteyen bir özel kişi için kötülük yapmayı odaklanmak değiştirilmiş sürümlerini vardır. Etkili intikam büyü yapmak istiyorsanız, herhangi bir bilgi atlama olmadan size talimatları uygulamanız gerekmektedir. Olarak bu tür bir büyü ters gitmek ve karşı-üretken sonuçlara yol, yani, büyüyü aleyhinize dönecek dikkat et. Şimdi, büyücülük için ev yapımı öğeleri ve kolay yolu ile nasıl görelim.

Etkili intikam büyü

Kısa intikam duası

Bu büyüyü intikam kötü biri seni incitti döndürmek için kullanın. Bu ayin için gerekenler:

  • Tuvalet kağıdı
  • Beyaz Mum
  • Kalem veya tükenmez kalem

Yapmak o sabah önce kahvaltı ya da işe yaramaz. Bir mum yanar ve sonra tuvalet kağıdı 2 adet birlikte, almak istediğiniz kişinin adını yazacağız almak. Bir yerde mum koymayı unutma nerede (yakar hiçbir şey böylece) rahatsız etmek hiçbir şey. Yavaş yavaş siz demek tuvalet kağıdı yırtılma ve parçaları üzerinde yanan ateş bakın:

"Ben (demek adınız), bu kişi, şarj ben intikam
Neden oldu tüm acı için
Değil şifa olacak tüm yaralar için
Kalbimdeki tüm acı için
Bu kişiden gel ve benim ağrı hissediyorum.
Şunu (say kişinin adını), benim gibi hissediyorum. "

Tüm izini sürmek-in kağıt bırakın ve kül serin ve nihayet onları çöpe atıyor. Sen-ebilmek denemek daha fazla intikam büyü görmeye devam.

Kabus intikamı

Bu büyü ile bir hafta boyunca kabuslar için canını o kişi yapar. Bu büyü için aşağıdakiler gerekir:


  • 1 siyah mum
  • Captivate için istediğiniz kişinin fotoğrafı

Kişinin görüntüsü bakmak ve nasıl sen korkunç kabuslar düşünüyorum iken mum sonra di bu büyü üç kez, ışık:

"Hypnos, rüyalar tanrısı,
O (kişinin adını) rüya hakkında korkunç olsun.
Bir bütün hafta, o / o kabuslarım yatmalısın.
Bir hafta üst üste hayallerinizi stand değildir.
Sadece bir hafta sonra
Şunu (kişinin adını) huzur içinde uyku. "



Üç kez sözler söylemek bittiğinde, yanmak belgili tanımlık imge ya da onu parçalar yapmak ve o zaman yanmak. Sonunda mumu üfleme olmadan açmak.

Onun şerefine bir şeyler sembolik bir şekilde kurban Yunan Tanrı Hypnos bir dua olarak, yararlı olur. Örneğin, bazı gıda yakabilir.

Burada intikam büyüile ilgili bu madde sonucuna varılıyor. Daha fazla kara büyü büyüve aşk için ritüeller keşfetmek için bu Web sitesini tarama devam ediyor.
Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder