Widgets

Dua büyücülük karşı koruma

Dua büyücülük karşı koruma. Bu büyücülük karşı çok güçlüdür, Bayramı sırasında yaparsan daha da güçlü hale gelir bir dua olduğunu. Bu dua uzak Cadılar ve Satanistler sonsuza kadar devam edecektir. Bu dua, temelde kötü enerjiler, repels nedeniyle bu düşmanları karşı koruma olarak gönderir them onların kötü dönen kullanabilirsiniz. Böylece sadece bir nimet ve İsa'nın yolunu lanet bir kez daha senin düşmanın kaldırabilirsiniz dua bestelenmişti. Bu cehennemden kaydetmekte ve kurtulmak cehennem bir lütuftur.

Dua büyücülük karşı koruma

Baba,
Prayer of protection against witchcraft
İsa adına, ben bana bize ait olan değerli ölümsüz kan İsa'nın beni ve ailemi ve her şeyi hoş geldiniz. Büyük savaşan melekler cennetten bizi çevreleyen ve bizi korumak için teslim edilmesini isteyin. Güçlü güverte savaşın içinde olmak ve tüm Cadılar, büyücüler, büyücüler, Satanistler, çevresinde koruma duvarları tahrip ve benzeri ve onların küfürler, hexes, büyü, muska, fetishes, fiziksel dualar, düşünceler, Bütün büyücülük, büyü gücünü kırmak, magic, Voodoo, tüm zihin kontrol, büyüler, iksirler, takılar, ölüm, imha, hastalık, ağrı, Kabir azabı, fiziksel savaş, dua zincirleri fiziksel güç ve benim yol veya onları geri gönderen yolu ailem ve her demons, birlikte geçerek her şey. Şimdi yedi kat daha güçlü ve İsa'nın kanıyla uzat!

Baba, bu kayıp ruhlar Oğlun İsa ışık bulacaksınız sor. Kendi tuzakları karşı kendilerini kurduk. Nasıralı İsa'nın adına ben onları şimdi şeytan'ın tüm zihinsel kontrol serbest bırak. Baba, bunu sormak sen bir kalpleri Oğlun İsa için bir rehber olarak kutsal ruh için. Böylece şeytan esaret boşaltılabileceğini.
İsa adına.

Amin

Üst yazı
Koruma ve savunma büyü

Bu büyücülük karşı koruma duaburada sona eriyor. Günlük veya mümkün olduğunca sık sık dua. Diğerleri mümkünse dua için olsun. Bu baskı ve yakın, bir referans olarak kullanmak üzere saklayın. Diğer bölümleri ekleyin böylece dua bireysel ihtiyaçlarına uygun, isterseniz. İçin o kim tutulmuş hissediyorum, sen yalnız değilsin. Onlar are having problem çünkü birçok insan bu site girin. Daha fazla dua aşk, para veya iş bulmak için tarama devam et.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder