Widgets

Mumlar ile sağlık için büyü

Mum sağlık ile büyü. Bugün evde ücretsiz, mumlar ve ev yapımı herhangi bir malzemeyi kullanarak yapabileceğiniz bir kişinin sağlığı için bazı büyüler göreceksiniz.

Mumlar ile sağlık için büyü

Spells for health with candlesBu büyü ücretsiz sağlık için bir dua ya da bu nimet vücut ruhu ile daha fazla bağlantı verir. Bu büyü büyü içinde bir kişinin sağlığı için kullandığımız malzemeler bakalım.

  • Büyük bir mum
  • Bir kâse su
  • Sandal ağacı tütsü
  • Çam tütsü
  • Tuz

Çam tütsü arındırıcı bir öğesidir ve tuz da öyle. Su akışı beden ile zihin psişik enerji taşır. Tütsü , sandal ağacı, bu büyü de kötü ruhları ve diğer kişilere gönderilen negatif enerji sağlar.

Nasıl mumlar ile sağlık için büyü yapmak


Bir kâse su tuz serpilir hazırlayın. Önünüzde tutun ve sizi bununla vücudunuzun her parçası şilep ile adaya:

Gözler için:
Açık bir vizyon olabilir bu yüzden gözlerimi korusun.

Ağız için:
Gerçeği anlatırsın ağzımı korusun.

Kulaklar için:
Söylediğim şeyler duyuyorum kulaklarım kutsa.

Kalp için:
Bana sevgi ile doldurabilirsiniz kalbim kutsa.

Rahim için:
Yaratıcı, zengin ve verimli olabilmek benim göbek korusun.

Ayaklar için:
Ben bulmak ve doğru yolu yürümek ayaklarımı kutsa.

Her büyü yapılır ve bereket üzerinde meditasyon uot mumları söndür. Doğru eylem uygulama sonucunda keyfini radyant sağlık hissediyorum.

Burada büyü fot sağlık mumlar ileilgili bu madde sonucuna varılıyor. daha fazla ritüeller ve büyü her türlü bulmak için bu Web sitesini tarama devam ediyor. Lütfen iyi sağlık arkadaşlar arasında yaymak için sosyal ağlarda paylaşın.

Eğer senin için bu büyü yapmamı istiyorsan, benim Hizmetleri tarafından tek kiralayabilirsiniz 20 usd.
Bana amiraasmodea@hotmail.com bir kez ödeme yapmış ve benim ne büyü söyle yazmak gerekir. Bereket
Google Plus üzerinde paylaşmak

Amira hakkında

Merhaba herkes. Yıllar önce Brezilya'da doğdu. Orada din ve Büyücülük ilk adımlar yaptı. Büyük ustaları öğrenme dünyayı dolaştı. 1966 yılında ben Haiti ve Küba'ya bir süre için öğrenme Afro-Amerikan ritüeller, voodo ve santería, o zaman ben Wicca din öğrenmek için Amerika Birleşik Devletleri'ne taşındı gibi yaşadı. 70 ' lerden beri iyi kalp aşk, para, şans ya da her türlü bulmak insanlara yardım ediyorum onların ihtiyaç. Sitem ve bereket için hoş geldiniz.

If you want me to do this spell for you, you can hire my services by only 20 usd.

Write me to amiraasmodea@hotmail.com once you have made the payment, and tell my what spell you need. Blessings

Share on Google Plus

About Amira

Hi everyone. I was born in Brazil so many years ago. There I made my first steps in religion and witchcraft. I traveled the world learning from great masters. In 1966 I lived in Haiti and Cuba for a while, learning Afro-american rituals, like voodo and santería, then I moved to the United States to learn the Wicca Religion. Since '70s I'm helping people of good heart finding love, money, luck or whatever their need. Welcome to my site and Blessings.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 yorum:

Yorum Gönder